fbpx

KONTAKTIRAJ NAS

Emina – Work and Travel iskustvo: Amerika na dohvat ruke

[vc_row][vc_column][vc_column_text]Okej Amerika. Daleko brate. Međutim nismo ni svjesni koliko nam je blizu i dostupna preko Work and Travel programa. Svoju work&travel priču ne znam odakle bih počela, jer ima toliko toga da ispričam. Da li da vam pišem kako smo kolegica i ja ilegalno pojele m&ms bombonice u njihovoj najvećoj trgovini na Time Square-u, kako smo se švercale u metro-u u New Yorku ili kako smo kupili karte za “pogrešan Washington” ili ipak kako smo sletjele u rolci i jakni iz Chicaga kojeg još nazivaju i Windy City u Miami gdje je temperatura malo reći visoka ili kako smo se ludo provodili na poslu tokom radnog dijela programa. Sve u svemu ludo ljeto i nemoguće da sve ljetne avanture stanu u jednu priču. Kada se sjetim perioda prošle godine, tačno u ovo vrijeme, polaganje svih ispita prije vremena kako bih
uspjela to riješiti prije puta u Ameriku, stres oko viziranja, orijentacijski sastanci … sve mi se to sad čini toliko maleno i nebitno u poređenju sa onim što je kasnije došlo i mojim iskustvom iz Amerike. 4 mjeseca sam provela radeći na jednom predivnooom ostrvu u državi Massachusetts, na Martinim Vinogradima. Fun facts o tom mjestu: morate da bježite od tvorova jer ih ima na sve strane i postoji mogućnost da vas “uprskaju” pa da ne možete baš izaći iz kuće narednih dana, nemaju rasvjete – valjda im je to neka tradicija, čudno za 21.vijek ali eto i nemaju vinograda na ostrvu, msm bar ih ja nisam vidjela. Moj prvi susret sa okruženjem na ostrvu i mogu reći sa životom tamo je bio kad sam sjela u lokalni bus da odem do kolegice koja je bila u blizini i stigla na ostrvo prije mene, mi je ostao duboko urezan u
sjećanju. Ulazim ja u bus i naravno kako sam ja uvijek pričljiva i uvijek me sve zanima započinjem konverzaciju sa vozačem i pričamo mi sve do iduće stanice gdje on staje i u bus ulaze crnci i crnkinje. Spektakularni ulazak u bus, oni plešu, pjevaju, vozač na to dobacuje “get on the bus, baby” , ja onako šokirana da sve izgelda baš kao iz filmova pri čemu vozač pogleda u mene i reče “Welcome to America” i tu sam već znala da me čeka avantura života i bilo je zaista tako!

Posao, žurka, plaža, posao, šoping, svaki dan neki novi ljudi sa svih strana svijeta, engleski jezik , crnci, zastave na sve strane su ono što mi prvo padne na pamet kad se sjetim života na Marti. Sve je bio, samo ne oridinary. Nakon radnog dijela programa, moje travel buddies (Alma i Milica) i ja smo napravile neku turu po Americi koja je prema prvobitnom planu trebala ići ovako Boston-Chicago-Miami-Washington- New York-Boston. No međutim, jedan dan skontam da sam lično ja kupila karte za Washington u kojem nema White House, već je to neki drugi Washington na skroz drugom kraju. Okej kontam hajde barem sam naučila nešto novo, da u Americi postoje 2 Washingtona, ali opet tuga neću posjetiti Bijelu kuću, a tako sam htjela da sa Melaniom pijem kafu. Ništa Prva damo, planiram svakako ponovo na program, pa ću ovaj put kupiti ispravne karte. U Chicagu smo obišle sve moguće muzeje, od umjetnosti, nauke, historije do muzeja nekih ptičurina za koje nisam ni zamišljala da tako nešto može postojati na zemlji. Znači “šok osvještenja” šta sve postoji u svijetu i kako mi znamo za samo jednu kapljicu u okeanu. Hvala mom drugu koji živi u Chicagu i koji nas je super ugostio, nikad nisam zamišljala da ću ga tu sresti i da ćemo piti kafu, ejjj preko okeana. Zatim smo došle u Miami, 3 djevojke, slobodne, lude, same. Vrhunski je bilo! Obišle smo čak i neku siromašnu četvrt u Miamiju gdje sam našle supeer grafitte i neka od dijela Eduarda Cobre brazilskog slikara i umjetnika koja su mene bacila sa nogu. Jednom prilikom vozimo se uberom i kako sam sjedila naprijed, imala sam super pregled svega, hoteli, palme, skupa auto,žuti taxi, reko evo ga Televisa presenta i još na to sve, ljudi uglavnom pričaju španski, a ne engleski, što je meni lično bilo kao da mi je
pala kašika u med. Svi znaju da sam ja Spanish lover.

Nakon Miamia, New York. Bože kako izaći sa aerodroma La Guardia? Uvijek sam mislila da se super snalazim na aerodromima, ali me je ovaj aerodrome fino dočekao da mi pokaže da i ne baš. Milijarde ljudi, hiljadu natpisa EXIT, a ni jedan ne vodi na izlaz, autobusi koji vode na ne znam ni ja koje terminale. Zaista, i danas se pitam kako smo uspjele izaći sa tog aerodroma. Jeste, trebalo nam je 5 sati, ali eto izašle smo. Eh, onda kreće New York-ška avantura koja je priča za sebe. Filmski grad, Statue of Liberty, Time Square, Central Park, Manhattan, Brooklyn Bridge, stalno sam se pitala, Bože jesam li ja zaista ovdje?? Jedna od veoma komičnih situacija u New Yorku je bio naš shopping. Putovale smo sat vremena do tog Shopping mjesta gdje smo provele cijeli dan kupujući stvari svjetskih poznatih brendova po veoma povoljnim cijenama i pri povratku smo nas 3 jedva uspjele da unesemo sve te silne kese u bus. Haos. I još pri tome da pojedemo palačinke u busu u kojem se ne vidi prst pred okom, ali cijeli dan shopping, znate kakve su djevojke tada, i doručak I ručak preskočile. Punoo slika, okej ne puno, prepuno.
Plač, ali ja moram imati super slike iz New Yorka. Jao Bože kad se sjetim, kao da sam spot snimala, a ne slike za svoj instagram profil. Nas tri nije da nismo imale novca u tom trenutku, msm tek se radni dio programa završio, ali da se razumijemo puno je zabavnije švercati se u metrou. To je zaista doživljaj.

Jedva čekam ponovo!

O svom povratku kući ne želim da pišem. Bilo mi je jako teško kad smo poletjeli sa aerodroma u Bostonu. Imam osjećaj da sam prijatelje koje sam tamo upoznala i sve što sam proživjela htjela da spakujem u jedan kofer i ponesem sa sobom. Nisam mogla. Ipak sam uz kartu imala uključena samo 2 kofera, koja sam prepunila pri povratku. Tako da sam ljude morala da ostavim, a uspomene i avanture sam ipak ponjela sa sobom. Nadam se da ću ponovo na work&travel uskoro, u nove avanture.

Ovaj put možda na zapadnu obalu. 😀

With love: Eminaa[/vc_column_text][vc_row_inner][vc_column_inner width=”1/2”][vc_single_image image=”7516” img_size=”full” alignment=”center”][/vc_column_inner][vc_column_inner width=”1/2”][vc_single_image image=”7517” img_size=”full” alignment=”center”][/vc_column_inner][/vc_row_inner][vc_row_inner][vc_column_inner width=”1/2”][vc_single_image image=”7518” img_size=”full” alignment=”center”][/vc_column_inner][vc_column_inner width=”1/2”][vc_single_image image=”7519” img_size=”full” alignment=”center”][/vc_column_inner][/vc_row_inner][/vc_column][/vc_row]